Weer thuis - Reisverslag uit , van Martijn Beer - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit , van Martijn Beer - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Marjolein & Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

01 Juli 2006 | ,

Hoi allemaal,

Het is er niet meer van gekomen om nog een bericht te plaatsen in China, gisteren teruggekomen na een goede maar saaie vlucht. Mijn rugzak had nog zin om verder te gaan en is doorgevlogen naar Zurich... dus even geen rugzak uitpakken voor mij.

De donderdag voordat we weggingen hebben de muur nog beklommen, erg mooi en gaaf en heb nog een boom aangeraakt aan de mongoolse kant! Verder heb ik nog een maatpak laten maken voor de prijs waar je hier nog geen pak bij de zeeman hebt.

De rest van de verhalen zullen jullie wel een keertje van ons horen samen met de talloze foto's. Dan zit het er helaas weer op voor
deze keer... volgende keer maar weer een ander stukje wereld verkennen! Bedankt voor het meelezen en meeleven allemaal!

En hier de foto's:

Groetjes Marjolein en Martijn

P.S. Martijn's rugzak is nooit meer thuisgekomen, dus als iemand nog eens naar China gaat kan iemand kijken of hij hem terug kan vinden? Weer een Lonely Planet zoek!

• 05 Juli 2006 - 20:32

Linda:

Beetje laat, maar welkom thuis ! Erg leuk om jullie verhalen te lezen ! Ik ben erg benieuwd naar de foto's en nog meer verhalen. Misschien samen met M&M ? Groetjes Linda

• 01 Juli 2006 - 09:24

Mark:

Nou welkom terug! Bedankt voor jullie leuke verhalen gedurende de hele vakantie. Leuk om het zo vanaf hier een beetje te volgen.

groetjes,

Mark

• 01 Juli 2006 - 11:25

Mieke:

Welkom thuis!!! Het zal wel weer even (ont)wennen zijn. Wij gaan a.s. woensdag richting Canada, daarna willen wij wel jullie foto's zien.
    Dikke welkoms kus voor MM&M, groetjes, Mieke

• 02 Juli 2006 - 07:51

Ron:

Je kunt hier in elk geval weer gebruik maken van net sanitair, zonder in peilloze diepten te hoeven blikken. Dat verzacht het leed van de terugkeer enigszins, toch?

• 02 Juli 2006 - 08:52

Mmargriet:

Welcome back! Behalve de rugzak verder hopelijk helemaal oké. Als je zin hebt om in een relaxte omgeving een avondje te acclimatiseren bel je maar. Sterkte met werken.

• 02 Juli 2006 - 21:02

M&M:

WELKOM TERUG in tropisch Holland. Weer is wat anders. Wil graag jullie foto's en de rest van de verhalen een keer horen/zien.

Liefs
    Miranda

• 07 September 2006 - 08:34

Stella:

Ik kan Fu yong hai maken,
    helpt dat tegen heimwee?
    Kom maar eens langs dan